انجام پایان نامه مهندسی برق

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

از انتخاب موضوع پایان نامه؛ آموزش و پشتیبانی نوشتن پروپوزال؛ شبیه سازی و بخش نرم افزاری پروژه؛ نحوه نگارش کامل فصلهای پایان نامه تا جلسه دفاع بصورت تمام وقت پشتیبان شما هستیم

مشاوره در تمامی شاخه های تخصصی قدرت، الکترونیک، کنترل، مخابرات، سیستمهای انرژی، هسته ای و …

در همین لحظه می توانید با کارشناسان شیفت تماس بگیرید 09103434482 کارشناسان ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستند

مشاوره پایان نامه مهندسی برق

گرایشهای رشته مهندسی برق عموما جزو گرایشهای بسیار تخصصی هستند که ورود به مقوله پایان نامه در این رشته؛ تخصص، مهارت، تجربه و دانش بسیار زیادی را می طلبد. شاید بتوان پایان نامه مهندسی برق را به دو بخش [نظری یا تئوری] و [نرم افزاری یا شبیه سازی] تقسیم کرد در واقع در بخش اول از پایان نامه مهندسی برق به مفاهیم نظری پرداخته می شود و در بخش بعدی که اصلی ترین قسمت پایان نامه است؛ با نرم افزارهای تخصصی این رشته که به اقتضای پروژه تعیین می گردد؛ قسمتهای شبیه سازی، محاسبات عددی، برنامه نویسی، تحلیلهای نرم افزاری و … انجام می شود و در نهایت با یک جمع بندی کامل و نتیجه گیری، پایان نامه را آماده ارائه و دفاع می کنیم.

انجام پایان نامه مهندسی برق

تشریح مراحل انجام پایان نامه مهندسی برق

پایان نامه مهندسی برق به مانند سایر رشته های دانشگاهی دارای اصول و ضوابط استانداردی است که دانشجو موظف است پروژه را دقیقا مطابق با روال تعیین شده پیش ببرد و هرگونه عدول از چارچوب تعیین شده ممکن است چالشهای متفاوتی را برای دانشجو ایجاد کند. اولین قدم برای شروع پروژه؛ انتخاب موضوع پایان نامه است انتخاب موضوع پایان نامه برای پایان نامه مهندسی برق دارای معیارهایی می باشد که برای حصول نتیجه مطلوب لازم است این معیارها مد نظر قرار بگیرد. پس از تعیین موضوع؛ پروپوزال نوشته می شود و بعد از تصویب پروپوزال، فصلهای پایان نامه آغاز می گردد.

معیارهای انتخاب موضوع برای پایان نامه مهندسی برق

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی برق برای اغلب دانشجویان این رشته، یک چالش است چرا که عنوان پایان نامه باید جدید، نوآورانه و علمی باشد و هم با توانایی ها و محدودیتهای دانشجو سازگار بوده و در نهایت بتوان آنرا به تایید استاد راهنما نیز رساند.
اولین مساله ای که در انتخاب موضوع باید مد نظر داشت؛ علاقه و توانایی خود دانشجو است ترجیحا دانشجو به حوزه هایی ورود کند که به مباحث آن علاقه دارد در این خصوص می توانید از کارشناسان این مجموعه هم مشورت بگیرید. اگر هم برای انتخاب موضوع اولویت خاصی ندارید و با هر موضوعی می توانید ارتباط برقرار کنید؛ پس توجه را معطوف به معیارهای دیگر انتخاب موضوع می کنیم بعنوان مثال موضوع باید دارای نوآوری بوده و جنبه علمی و پژوهشی مطلوبی داشته باشد بطوری که مورد قبول محافل علمی کشور قرار بگیرد. همچنین دسترسی به منابع معتبر هم برای نوشتن مبانی نظری و مفاهیم پیرامون موضوع از اهمیت بالایی  برخوردار است. با در نظر گرفتن تمام عوامل تاثیر گذار در انتخاب عنوان پایان نامه مهندسی برق ما ناب ترین موضوعات را به شما پیشنهاد خواهیم داد.
همچنین جهت آگاهی از برخی عوامل تاثیرگذار در انتخاب موضوع پایان نامه می توانید مقاله مزبور را مطالعه نمایید.

انجام پروپوزال کارشناسی ارشد مهندسی برق

پس از انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی برق و اخذ تاییدیه اولیه از استاد و همچنین استعلام تکراری نبودن آن از سامانه ایرانداک؛ نوبت به نوشتن پروپوزال خواهد شد. نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد مهندسی برق تقاوتهایی با پروپوزال مقطع دکترا دارد و در آن به مولفه هایی که از پیش تعیین شده است پاسخ داده و مراحل آنرا مطابق با فرمت استاندارد دانشگاه تکمیل می کنیم.
بعنوان مثال؛ اولین مولفه ای که در فرم پروپوزال وجود دارد؛ قسمت «بیان مساله» است در این قسمت دانشجو موظف است از دغدغه های اصلی خود برای انتخاب موضوع سخن به میان آورد و بصورت کاملا علمی و آکادمیک مساله اصلی پروژه را تشریح کند. به همین ترتیب به بخشهای دیگر پروپوزال از قبیل «ضرورت و اهمیت تحقیق»، «پیشینه تحقیق»، «روش تحقیق»، «اهداف و فرضیات»، «نوآوری تحقیق» و … می پردازیم. هرکدام از این مولفه ها نقش مهمی بر کیفیت و سطح علمی پروپوزال مهندسی برق ایفا می کند و باید از گزافه گویی و نوشتن مطالب بی ربط با موضوع اجتناب کرد.
اگر در نگارش پروپوزال مهندسی برق دچار مشکل هستید می توانید از تجربیات کارشناسان مجتمع طرح و دانش بهره مند شوید و مطمئن باشید کیفیت مطلوب پروپوزال فقط در تخصص یک موسسه آموزشی معتبر است

نوشتن کامل فصلهای پایان نامه

نگارش پایان نامه عمران سازه

همانطورک در تمام پایان نامه های فنی و مهندسی رایج است؛ فصول ابتدایی مربوط به تعاریف کلی؛ مبانی نظری و تشریح روش تحقیق است. بعنوان مثلا در فصل اول پایان نامه اقدام به توضیح کامل موضوع پایان نامه؛ کلیدواژه ها و تعاریف کلی آن می پردازیم. بخش عمده ای از فصل اول پایان نامه مهندسی برق با پروپوزال همپوشانی دارد و می توانید از مطالب پروپوزال برای نوشتن این فصل استفاده کنید. فصل دوم پایان نامه مهندسی برق هم جزو فصول مهم پایان نامه است و در بخش اول آن به پیشینه تحقیق می پردازیم و مقالات و تحقیقاتی که قبلا نزدیک به موضوع انتخابی ما کار کرده اند را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. در بخش دیگر از این فصل هم به مبانی نظری موضوع می پردازیم و در نهایت با خلاصه فصل؛ به این فصل پایان می دهیم.
فصل سوم پایان نامه مهندسی برق  شامل تشریح روش تحقیق است و در این مرحله اقدام به توضیح شیوه عملیاتی پروژه می پردازیم. نرم افزارهای مورد استفاده را توضیح داده و روش استفاده از هر کدام را تشریح می کنیم. به چگونگی جمع آوری داده های خام می پردازیم و نحوه تجزیه و تحلیل مباحث را توضیح می دهیم. فصل سوم پایان نامه در حالت عادی حجم زیادی از پایان نامه را به خود اختصاص نمی دهد.

فصل چهارم پایان نامه مهمترین بخش از پایان نامه است که در آن باید شبیه سازی، خروجی های نرم افزاری، محاسبات عددی و … را (حسب مورد و بر اساس موضوع پایان نامه) بصورت کاملا علمی و دقیق به انجام برسانیم. در این فصل از نرم افزارهای تخصصی رشته استفاده می گردد و صحت عملکرد دانشجو یا محقق از اهمیت حیاتی برخوردار است. چه در پایان نامه کارشناسی ارشد و چه در رساله دکتری؛ این فصل یکی از اصلی ترین فصولی است که مورد ارزیابی اساتید داور قرار گرفته و تعیین کننده اعتبار پایان نامه شماست. در فصل پنجم پایان نامه به جمع بندی تمام مطالب و پژوهشهایی که انجام داده ایم می پردازیم و ماحصل کل تحقیق را در قالب نتیجه گیری و پیشنهادات مطرح می کنیم. این فصل از پایان نامه مهندسی برق هم به لحاظ حجم و تعداد صفحات؛ سنگین نیست اما جزو فصول مهم پایان نامه است که کاربران زیادی را جهت مطالعه به سمت خود می کشاند.

نحوه نوشتن پایان نامه مهندسی برق

هزینه انجام پایان نامه مهندسی برق

انجام پایان نامه مهندسی برق همچون بسیاری از رشته های فنی مهندسی دیگر مثلا پایان نامه مهندسی کامپیوتر و … برای دانشجو بار مالی و هزینه ای را تحمیل خواهد کرد که بستگی به نوع پروژه، شیوه تحقیق، ملزومات نرم افزاری و … متفاوت است. هزینه انجام پایان نامه مهندسی برق هم جزو هزینه های پژوهشی قرار دارد که اگر دانشجو مایل باشد شخصا پایان نامه اش را کار کند این هزینه می تواند شامل سرچ و دانلود مقالات و منابع معتبر، ترجمه، ویراستاری، بخش های نرم افزاری پروژه، آموزش، پشتیبانی و غیره شود و اگر دانشجو مایل باشد بطور کلی از خدمات مشاوره ای موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کند؛ می تواند تمام این هزینه ها را حتی بصورت اقتصادی تر مدیریت کند.
در مجتمع طرح و دانش بدلیل همکاری تیمهای تخصصی با تجربه و دلسوز؛ هزینه ها کاملا مدیریت می شود و از بروز خطر دوباره کاری و آزمون و خطا جلوگیری می شود. همچنین باید توجه داشت شاید مهمترین هزینه ای که دانشجو متحمل می شود هزینه زمان و فرصت است و هرگونه اتلاف وقت ممکن است تبعات نامطلوبی برای دانشجو داشته باشد. در مجتمع طرح و دانش ما زمان را به نفع شما مدیریت می کنیم.

آموزش نرم افزارهای تخصصی مهندسی برق

دانشجویانی که در انجام پروژه پایان نامه شان به معضلات نرم افزاری مواجه شده اند می توانند آموزشهای آکادمیک این نرم افزارها را جهت انجام پایان نامه مهندسی برق در این مجموعه سپری کنند.

انجام پروژه با کامسول comsol
برنامه نویسی پروژه در متلب matlab
پیاده سازی پروژه در سیمولینک simulink
انجام پروژه با دیگسایلنت digsilent
برنامه نویسی پروژه با plc

شبیه سازی با نرم افزار PSCAD
مدل سازی سیستم با Openmodelica
طراحی و مدیریت انرژی با HOMER
شبیه سازی مدار الکترونیک با Multisim
شبیه سازی سیستمهای قدرت با Powerworld simulator

انجام پروژه با اورکد OrCad
انجام پایان نامه با ای تپ ETab
انجام پروژه با کدویژن codevision
انجام پروژه با مکسول maxwell
شبیه سازی با اچ اسپایس Hspice

بهترین موسسه مشاوره انجام پایان نامه مهندسی برق 

قطعا نوشتن پایان نامه مهندسی برق در تمامی گرایشهای تخصصی این رشته، یک پروژه پژوهشی کامل و زمان بر است که ترکیبی از مبانی تئوری و نرم افزاری است و محول کردن آن به موسساتی صلاحیت و تخصص لازم را ندارند فقط باعث هدر رفت زمان و هزینه شما خواهد بود. در مجتمع طرح و دانش؛ پکیج کاملی که شامل نگارش، آموزش، پشتیبانی و همراهی تا جلسه دفاع است با کادری با تجربه و دلسوز مهیا شده است که تا حصول موفقیت در کنار شما باشند. ما آماده ایم بدون هیچ محدودیتی، در هر مرحله از پایان نامه در کنار شما باشیم تا مطمئن شویم یک پروژه کاملا علمی و با کیفیت در جلسه دفاع ارائه خواهید کرد. ما در تمام چالشهای پایان نامه تان در کنار شما ایستاده ایم و مطمئن باشید آنهایی که با هم سختی ها را تجربه می کنند، همانهایی هستند که با هم موفقیت را جشن می گیرند.

با ظرفیتهای مجتمع طرح و دانش در انجام پایان نامه مهندسی صنایع؛ آشناشوید…

تعداد پروژه هایی که در این موسسه با کیفیت مطلوب و با موفقیت به پایان رسیده است + نظرات کاربران

0جلد
تعداد پروژه های انجام شده

با سلام، من بعد از فسخ قرارداد از یک موسسه دیگه به مجتمع طرح و دانش مراجعه کردم و واقعا کیفیت پشتیبانی و همکاری تیم، من رو شگفت زده کرد من با 1000 مشکل و سوال به این تیم رسیدم و تماما حمایت شدم، از کل تیم شما تشکر میکنم و بابت همکاری شما ازتون ممنونم، با تشکر

اسماعیل سرلک, دانشگاه آزاد تهران شمال

آنچه تواسنته مجتمع طرح و دانش را به عنوان یک شرکت پیشرو معرفی نماید تیم پشتیبانی حرفه ای و پاسخگویی سریع و هدفمند این تیم است. از خدمات شما سپاسگزارم. هانیه میرفخرایی هستم از دانشگاه شاهرود

هانیه میرفخرایی, دانشگاه شاهرود

سلام. من تعریف مجتمع طرح و دانش رو از همکلاسیهام در دانشگاه شیراز شنیدم، خواستم بدونم الان که ترم دوم هستم می تونم برای پروژه پایان نامه ام از شما کمک بگیرم یا اینکه زود هست

پدرام پرهام, دانشگاه شیراز

سلام مجتمع طرح و دانش یعنی خدمات بی نظیر

قاسم اسغری, دانشگاه آمل

من سه سال پیش با کمک شما از پایان نامه ام دفاع کردم، فقط خواستم تشکر اون روزها رو ازتون بکنم یادش بخیر خیلی استرس داشتم.
انشاءالله که همیشه موفق باشید

سعیده تقی زاده, دانشگاه آزاد اسلامشهر

سلام و احترام من با موسسات زیادی صحبت کرده ام اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در ایران و جهان حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی کشور

یاشار مقام دینی, دانشگاه ارومیه

از یک شرکت با این آوازه و مدیریت انتظار هست که تخفیف مناسبی برای مشتریهای قدیمی داشته باشه 🙁 من در طول تحصیلم چند تا پروژه با شما کار کردم ولی تخفیفها قابل توجه نبود

تهمینه رسولی, دانشگاه اصفهان

در شهر ما زابل واقعا کارشناس دلسوز و متخصص پیدا نمیشه خیلی خوشحال شدم که تونستم با شما در تهران کار کنم از کارم هم خیلی راضی بودم ممنون از شما. فقط فصل سوم پایان نامه ام یک هفته تاخیر داشت

آرش فرهادی, دانشگاه زابل

کار من توسط مهندس حسن زاده انجام شد از کیفیت کار و دلسوزی شون خیلی راضی داشتم ممنونم از شما که ترتیب این پروژه رو دادید.
تشکر تشکر تشکر

صدیقه مالمیر, دانشگاه تربت حیدریه

خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من با موفقیت تصویب شد لطفا انجام پایان نامه من رو شروع کنین

رویا علی پور, دانشگاه آزاد تنکابن

درود وعرض ادب ..با سابقه حدودا بیش از پنج سال استفاده از خدمات مجتمع طرح و دانش بدونه هیچگونه مبالغه ای و فقط با نیت معرفی خدمات خوب به سایر دانشجویان و با توجه به اشنایی با دیگر موسسات مشابه مجتمع طرح و دانش یکی از بهترینهاست .ارزوی سلامتی وشادی دارم برای تمامی دست اندرکاران این مجموعه ..

سعید پیرنیا, دانشگاه همدان

با سلام
ممنون از خدمات خوب شما، خوواستم بدونم شما کار مقاله هم انجام می دین؟

سیما میرحیدری, دانشگاه تهران

ممنون از مجتمع طرح و دانش بهترین سایت ایرانی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

رسول شماعی, دانشگاه یادگار امام

سلام ممنونیم از آموزش خوبتون و خدمات عالیتون هم کار خودم و هم دوستانم رو به شما سفارش می دم

اسماعیل اصفهانی, دانشگاه نائین

من از سال اول دانشگاهم دارم از آموزش ها و سایر امکانات مجموعه طرح و دانش استفاده میکنم و الان سال چهارمم واااقعااا عالیه هم آموزش ها بصورت کاملا کاربری و مفید هست و هم تیم پشتیبانی خیلی خوبی دارن و هم اینکه قیمت هاشون کاملا بصرفه هستش

اکرم حنفی, دانشگاه مشهد

سلام و خسته نباشید از زمانی که پنل کاربری رو تغییر داده اید…..پنل زمانی که به پایین صفحه میرسه یا اینکه در وسط صفجه متوقف میشه ، بدون هیچ دلیلی پنل باز میشه ….. لطفا بررسی کنید با تشکر از خدمات خوبتون

سولماز احمدی زاده کمیل, دانشگاه صنعتی سهند

سلام , طرح و دانش رو اگر بخوام در چند کلمه توصیف کنم فوق العاده , عالی , درجه یک

زینب باغدار, دانشگاه آزاد تهران شمال

قیمت خدماتتون برای من کمی بالا بودن ولی کیفیت خدمات عالی و بی نظیر ممنون از شما

سید محمد محمدی, دانشگاه بوئین زهرا

واقعا بهترین شرکت در زمینه خدمات دانشجویی و مشاوره پایان نامه میباشید پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

حسین صادقی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

سلام من یک فاکتور پرداخت نشده داشتم که الان در مهلت مقرر پرداخت کردم فیش واریزی را چگونه برای شما بفرستم

زهرا شورچه, دانشگاه آزاد اسلامشهر

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی قیمت گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم طرح و دانش با توجه به تعریفهایی که ازش شنیده بودم از همه بهتره

بهنام افشاریزاده, دانشگاه تهران

چند ساله که از خدمات مجتمع طرح و دانش استفاده می کنم. کاملا راضی هستم و همیشه پیگیر مشکلات هستند. با تشکر

حسین هادی پور, دانشگاه تبریز

به جرات میتونم بگم یکی از بهترین ها هستید. پاسخگویی سریعتون و راهنمایی های کامل در هر تیکت واقعا فوق العادس
البته من پارسال از خدمات موسسه استفاده کرده بودم

نسرین مهراندیش, دانشگاه علوم تحقیقات

مدتی بعد از صحبت قیمت خدمات تغییر کرد اما برای کاربران قدیمی به همان قیمت قدیم محاسبه میشد. همچنین پشتیبانی بینظر آن باعث دلگرمی کاربران میشه. واقعا میشه گفت بهترین و به صرفه ترین شرکت آموزشی ایران هست.

مهران بافر, دانشگاه آزاد تهران مرکز

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ مشتری را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

علیرضا پیر, دانشگاه صنعتی اصفهان

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضوی از گروهتون باشم.

الناز پیرزاده, دانشگاه یزد

سلام. من تعریف مجتمع طرح و دانش رو از همکلاسیهام در دانشگاه شیراز شنیدم، خواستم بدونم الان که ترم دوم هستم می تونم برای پروژه پایان نامه ام از شما کمک بگیرم یا اینکه زود هست

پدرام پرهام, دانشگاه شیراز

سلام مجتمع طرح و دانش یعنی خدمات بی نظیر

قاسم اسغری, دانشگاه آمل

من سه سال پیش با کمک شما از پایان نامه ام دفاع کردم، فقط خواستم تشکر اون روزها رو ازتون بکنم یادش بخیر خیلی استرس داشتم.
انشاءالله که همیشه موفق باشید

سعیده تقی زاده, دانشگاه آزاد اسلامشهر

سلام و احترام من با موسسات زیادی صحبت کرده ام اما خدمات و پشتیبانی های شما به نظرم در ایران و جهان حرف اول رو میزنه فقط یک جمله میتونم بگم بهترین شرکت پژوهشی کشور

یاشار مقام دینی, دانشگاه ارومیه

از یک شرکت با این آوازه و مدیریت انتظار هست که تخفیف مناسبی برای مشتریهای قدیمی داشته باشه 🙁 من در طول تحصیلم چند تا پروژه با شما کار کردم ولی تخفیفها قابل توجه نبود

تهمینه رسولی, دانشگاه اصفهان

در شهر ما زابل واقعا کارشناس دلسوز و متخصص پیدا نمیشه خیلی خوشحال شدم که تونستم با شما در تهران کار کنم از کارم هم خیلی راضی بودم ممنون از شما. فقط فصل سوم پایان نامه ام یک هفته تاخیر داشت

آرش فرهادی, دانشگاه زابل

واقعا بهترین شرکت در زمینه خدمات دانشجویی و مشاوره پایان نامه میباشید پشتیبانی بسیار قوی وعالی صمیمانه از شما و همکارانتون تشکر میکنم

حسین صادقی, دانشگاه آزاد تهران مرکز

قیمت خدماتتون برای من کمی بالا بودن ولی کیفیت خدمات عالی و بی نظیر ممنون از شما

سید محمد محمدی, دانشگاه بوئین زهرا

چند ساله که از خدمات مجتمع طرح و دانش استفاده می کنم. کاملا راضی هستم و همیشه پیگیر مشکلات هستند. با تشکر

حسین هادی پور, دانشگاه تبریز

ممنونم از پشتیبانی عالیتون از اینکه شمارو انتخاب کردم واقعا راضیم . امیدوارم بتونم یه روزی عضوی از گروهتون باشم.

الناز پیرزاده, دانشگاه یزد

سلام من یک فاکتور پرداخت نشده داشتم که الان در مهلت مقرر پرداخت کردم فیش واریزی را چگونه برای شما بفرستم

زهرا شورچه, دانشگاه آزاد اسلامشهر

سلام , طرح و دانش رو اگر بخوام در چند کلمه توصیف کنم فوق العاده , عالی , درجه یک

زینب باغدار, دانشگاه آزاد تهران شمال

به جرات میتونم بگم یکی از بهترین ها هستید. پاسخگویی سریعتون و راهنمایی های کامل در هر تیکت واقعا فوق العادس
البته من پارسال از خدمات موسسه استفاده کرده بودم

نسرین مهراندیش, دانشگاه علوم تحقیقات

بدون شک جزو بهترین شرکت های ایرانی هستید که دلسوزانه پاسخ مشتری را میدهید. کیفیت خدمات به حدی بالا بود که دلم نیومد نظرم رو اعلام نکنم.

علیرضا پیر, دانشگاه صنعتی اصفهان

با سلام، من بعد از فسخ قرارداد از یک موسسه دیگه به مجتمع طرح و دانش مراجعه کردم و واقعا کیفیت پشتیبانی و همکاری تیم، من رو شگفت زده کرد من با 1000 مشکل و سوال به این تیم رسیدم و تماما حمایت شدم، از کل تیم شما تشکر میکنم و بابت همکاری شما ازتون ممنونم، با تشکر

اسماعیل سرلک, دانشگاه آزاد تهران شمال

سلام ممنونیم از آموزش خوبتون و خدمات عالیتون هم کار خودم و هم دوستانم رو به شما سفارش می دم

اسماعیل اصفهانی, دانشگاه نائین

پشتیبانی عالی و خدمات متنوع و با قیمت مناسب. من از جاهای مختلفی قیمت گرفتم ولی در نهایت متوجه شدم طرح و دانش با توجه به تعریفهایی که ازش شنیده بودم از همه بهتره

بهنام افشاریزاده, دانشگاه تهران

سلام و خسته نباشید از زمانی که پنل کاربری رو تغییر داده اید…..پنل زمانی که به پایین صفحه میرسه یا اینکه در وسط صفجه متوقف میشه ، بدون هیچ دلیلی پنل باز میشه ….. لطفا بررسی کنید با تشکر از خدمات خوبتون

سولماز احمدی زاده کمیل, دانشگاه صنعتی سهند

کار من توسط مهندس حسن زاده انجام شد از کیفیت کار و دلسوزی شون خیلی راضی داشتم ممنونم از شما که ترتیب این پروژه رو دادید.
تشکر تشکر تشکر

صدیقه مالمیر, دانشگاه تربت حیدریه

خواستم اطلاع بدم که پروپوزال من با موفقیت تصویب شد لطفا انجام پایان نامه من رو شروع کنین

رویا علی پور, دانشگاه آزاد تنکابن

درود وعرض ادب ..با سابقه حدودا بیش از پنج سال استفاده از خدمات مجتمع طرح و دانش بدونه هیچگونه مبالغه ای و فقط با نیت معرفی خدمات خوب به سایر دانشجویان و با توجه به اشنایی با دیگر موسسات مشابه مجتمع طرح و دانش یکی از بهترینهاست .ارزوی سلامتی وشادی دارم برای تمامی دست اندرکاران این مجموعه ..

سعید پیرنیا, دانشگاه همدان

آنچه تواسنته مجتمع طرح و دانش را به عنوان یک شرکت پیشرو معرفی نماید تیم پشتیبانی حرفه ای و پاسخگویی سریع و هدفمند این تیم است. از خدمات شما سپاسگزارم. هانیه میرفخرایی هستم از دانشگاه شاهرود

هانیه میرفخرایی, دانشگاه شاهرود

با سلام
ممنون از خدمات خوب شما، خوواستم بدونم شما کار مقاله هم انجام می دین؟

سیما میرحیدری, دانشگاه تهران

ممنون از مجتمع طرح و دانش بهترین سایت ایرانی و پشتیبانی 24 ساعته و عالی آنها

رسول شماعی, دانشگاه یادگار امام

من از سال اول دانشگاهم دارم از آموزش ها و سایر امکانات مجموعه طرح و دانش استفاده میکنم و الان سال چهارمم واااقعااا عالیه هم آموزش ها بصورت کاملا کاربری و مفید هست و هم تیم پشتیبانی خیلی خوبی دارن و هم اینکه قیمت هاشون کاملا بصرفه هستش

اکرم حنفی, دانشگاه مشهد

مدتی بعد از صحبت قیمت خدمات تغییر کرد اما برای کاربران قدیمی به همان قیمت قدیم محاسبه میشد. همچنین پشتیبانی بینظر آن باعث دلگرمی کاربران میشه. واقعا میشه گفت بهترین و به صرفه ترین شرکت آموزشی ایران هست.

مهران بافر, دانشگاه آزاد تهران مرکز

در تمام گرایشهای رشته مهندسی برق؛ خدمات تخصصی و مشاوره پایان نامه ارائه می گردد از جمله:

مهندسی برق الکترونیک
مهندسی برق الکترونیک – ادوات میکرو
مهندسی برق الکترونیک – برق صنعتی
مهندسی برق و تاسیسات
مهندسی برق بیوالکترونیک
مهندسی برق بیوالکتریک

مهندسی برق سیستمهای الکترونیک
مهندسی برق سیستمهای قدرت
مهندسی برق سیستمهای هدایت و کنترل
شبکه های انتقال و توزیع
شبکه های مخابراتی
مهندسی برق قدرت

مهندس برق قدرت الکترونیک قدرت
مهندسی برق قدرت توزیع
مهندسی برق قدرت تولید
مهندسی برق قدرت سیستم
مهندسی سیستمهای فشار قو
تمام گرایشهای کنترل

پیوندهای مفید:

 انجام پایان نامه حقوق خصوصی
 مشاوره پایان نامه حقوق خصوصی را در معتبرترین موسسه پیش ببرید
 مشاوره صفر تا صد پایان نامه مدیریت
 در سخت ترین شرایط؛ بهترینها مشخص می شوند
 ترجمه متن انگلیسی به فارسی
خدمات ترجمه ارزان و دانشجویی در رایان فراسو

آگهی استخدامی 
معرفی بهترین فرصتهای شغلی
 انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی
ارائه راهکارهای بینظیر رشته روانشناسی
صفر تا صد پایان نامه کارشناسی ارشد
بالاترین سطح کیفیت را انتخاب کنید