انجام پایان نامه کامپیوتر

انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر


ارائه راهکارهای دقیق و سرنوشت ساز به همراه آموزش نکات  کلیدی جهت جلسه دفاع

مشاوره انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی کامپیوتر | آموزش نوشتن پروپوزال | راهکارهای نوشتن صفر تا صد پایان نامه مهندسی کامپیوتر | شبیه سازی و پروژه نرم افزاری

هم اکنون با کارشناسان شیفت تماس حاصل فرمایید: 09103434482

انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر

نگارش پایان نامه مهندسی کامپیوتر قطعا نیاز به تخصص، دانش و مهارت بسیار بالایی دارد چرا که این رشته اولا شامل طیف وسیعی از موضوعات می باشد که هر کدام دنیای شگرفیست و ثانیا؛ به هر موضوعی روزانه دهها چالش جدید افزوده می شود و اساسا این رشته در تمامی گرایشها با شتاب غیر قابل وصفی در حال توسعه است.
بنابراین انجام یک پژوهش معتبر علمی در حد پایان نامه مهندسی کامپیوتر؛ مستلزم داشتن توان فنی بالا و صرف زمان کافی جهت مطالعه و نگارش مبانی نظری و تئوری پروژه است

انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر

انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی کامپیوتر

اولین قدم برای شروع پایان نامه مهندسی کامپیوتر؛ انتخاب عنوانی مناسب و خلاقانه است. تعیین موضوع برای پایان نامه مهندسی کامپیوتر کار چندان ساده ای نیست و مستلزم داشتن یک نگاه جامع نسبت به سرفصلهای جدید و به روز این رشته است تا دانشجو بتواند موضوعاتی تکراری و نخ نما شده را از موضوعاتی به روز و کاربردی تشخیص دهد. همچنین دانشجو باید توان تخصصی خود را مد نظر داشته باشد و موضوعاتی را مورد بررسی قرار دهد تا با توانایی ها و محدودیتهای او سازگار باشد و وارد فضایی ناشناخته نشود چراکه ممکن است با چالشهایی مواجه شود که غلبه بر آنها بسیار سخت یا ناممکن باشد.
توصیه ما به همه دانشجویان عزیز رشته مهندسی کامپیوتر این است که اگر در انتخاب موضوع دچار مشکل هستید حتما از مشورت و تجربه کارشناسان ممتاز و مجرب بهره مند شوید.

انجام پروپوزال مهندسی کامپیوتر

دانشجویان عزیز مهندسی کامپیوتر پس از اینکه در انتخاب موضوع پایان نامه به جمع بندی و تصمیم نهایی رسیده و عنوان منتخب را هم به تایید اساتید محترم راهنما رساندند؛ می توانند وارد مرحله بعدی که نگارش پروپوزال است بشوند. پروپوزال کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با «بیان مساله» شروع می شود و در آن دانشجو بایستی پیرامون دغدغه اصلی انتخاب موضوع صحبت کرده و دلیل انتخاب موضوعش را تشریح کند. این بخش از پروپوزال بسیار حائز اهمیت است و تاثیری مهم در تصویب پروپوزال دارد. بخشهای بعدی پروپوزال مهندسی کامپیوتر شامل اهمیت و ضرورت تحقیق، پیشینه تحقیق، روش تحقیق، سوالات تحقیق، فرضیات، نوآوری، فهرست منابع و … است.
تمام بخشهای پروپوزال مهندسی کامپیوتر از اهمیت ویژه برخوردار هستند لیکن بخش «روش تحقیق» و «نوآوری» از اهمیت حیاتی برخوردار است و ضعف در این مولفه ها؛ کل پژوهش را زیر سوال می برد.
می توانید برای نوشتن پروپوزال مهندسی کامپیوتر با مشاورین مجتمع طرح و دانش تماس بگیرید

مراحل انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر

پس از تصویب پروپوزال؛ دانشجو وارد مرحله اصلی پژوهش یعنی نگارش فصلهای پایان نامه خواهد شد. پایان نامه مهندسی کامپیوتر هم مانند اغلب رشته های دانشگاهی دارای پنج فصل می باشد که مرحله به مرحله نوشته می شود و جهت اجتناب از دوباره کاری؛ هر فصلی پیش از شروع فصل بعدی بایستی به تایید استاد راهنما برسد.
فصول ابتدایی پایان نامه که شامل سه فصل اول است؛ بیشتر مربوط به تعاریف کلی؛ مبانی نظری؛ پیشینه تحقیق و روش پژوهش است این فصول بیشتر جنبه تئوری و نظری دارند و هرچقدر قدرت تحلیل، ترجمه و ادبیات نظری دانشجو قوی تر باشد؛ می تواند اثری بهتر و مطلوب تر بنویسد. پس از تکمیل سه فصل اول پایان نامه؛ می توانید فصل چهارم که رکن اصلی پژوهش است را آغاز کنید. تمام خلاق و نوآوری پروژه در این فصل نمود پیدا می کند و فصل چهارم پایان نامه فصلی است که نگاه ویژه داوران را به خود جلب می کند.
در انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر چه مقطع کارشناسی ارشد و چه مقطع دکترا؛ فصل چهارم مهمترین فصل است و با استفاده از نرم افزارهای تخصصی این رشته، محاسبات، شبیه سازی، برنامه نویسی و تحلیلهای تخصصی انجام می شود. هرچند که طبق سلسله مراتبی که وجود دارد؛ نگارش فصل چهارم جزو فصول آخر است لیکن تمام دانشجوها در هنگام انتخاب موضوع و پیش از انجام پروپوزال، باید پیش بینی هائی را نسبت به چگونگی به انجام رساندن این فصل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: انجام پایان نامه هوش مصنوعی

گرایشهای اصلی رشته مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر دارای چند گرایش اصلی است که این گرایشها بیش از 80 درصد دانشجویان این رشته را شامل می شود. این گرایشها شامل نرم افزار، سخت افزار، هوش مصنوعی، شبکه، گرایش معماری سیستم‌های کامپیوتری، گرایش مهندسی الگوریتم و محاسبات و گرایش امنیت است. هر کدام از این گرایشها نیز شامل طیف وسیعی از موضوعات هستند که دانشجو بر حسب توانایی و علاقه خود می تواند به یک موضوع تخصصی ورود کرده و پایان نامه خود را به انجام برساند.

تضمین کیفیت و موفقیت در نوشتن پایان نامه مهندسی کامپیوتر

انجام صفر تا صد پایان نامه مهندسی کامپیوتر

نقش منابع در کیفیت پایان نامه مهندسی کامپیوتر

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر کیفیت پایان نامه مهندسی کامپیوتر؛ استفاده از منابع معتبر و کاملا جدید در بخشهای مبانی نظری و پیشینه تحقیق است. چنانچه دانشجو درک درستی از ادبیات نظری موضوع داشته باشد و بتواند تحلیل دقیقی بر روی پژوهشهای قبلی موضوع مورد نظر انجام دهد بالطبع می تواند پژوهشی قوی و در خور تحسینی ارائه کند. اساتید داور نیز توجه ویژه ای بر روی منابع دارند بطوریکه منابع قدیمی یا غیر معتبر مورد تایید نخواهد بود

نوآوری و خلاقیت؛ مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت پروژه

قطعا نوآوری در پروژه های مهندسی کامپیوتر نقش تعیین کننده و غیر قابل انکار دارد اما اینکه نوآوری در کجای پروژه ظهور پیدا کند خود مساله ای در خور توجه است. در بسیاری از پروژه ها؛ بهبود سرعت عمل یک فرایند می تواند نوعی نوآوری تلقی شود در حالیکه در یک پروژه دیگر؛ تسهیل سیکل عملیاتی می تواند نوآوری مهمی تلقی شود. بنابراین تعریف واحد و یکسانی از نوآوری وجود ندارد و بر اساس موضوع و اولویتهایی که در هر پروژه مطرح هستند می توان در مورد نوآوری تصمیم گرفت.

نوشتن تضمینی پایان نامه مهندسی کامپیوتر
انجام صفر تا صد پایان نامه مهندسی کامپیوتر

سامانه همانندجویی بعنوان یک فیلتر در تعیین اعتبار پروژه

در سالهای اخیر تمام دانشگاههای معتبر کشور به نوعی از سامانه همانندجویی استفاده می کنند و وظیفه این سیستم آن است که پروژه دانشجو را با پژوهشهای مشابه مورد بررسی و مقایسه قرار دهد و نتیجه را در قالب «درصد تشابه» اعلام کند و اینطور تفسیر می شود که پروژه دانشجو تا چه میزان با پروژه های هم رده خود شباهت دارد. اگر درصد تشابه بیش از 30درصد باشد (در برخی از دانشگاهها 20درصد استاندارد است) به این معنی است که پروژه دانشجو شباهت بیش از حد استانداردی را با پروژه های سایرین دارد و نیاز به اصلاح دارد.

بهترین موسسه مشاوره و آموزش انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر

معیارهای متعددی برای بررسی بهترین موسسه انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر وجود دارد اما شاید مهمترین آنها داشتن تجربه و توان فنی بالا باشد. نوشتن پایان نامه مهندسی کامپیوتر یک فرایند بسیار تخصصی است و قابل قیاس با پایان نامه رشته های دیگر مثل مدیریت، حقوق و … نیست. هرچند که در رشته های دیگر نیز، این کار نیاز به داشتن تخصص دارد لیکن در مهندسی کامپیوتر؛ مقیاسها و معیارها کاملا متفاوت است.
علاوه بر بحث تخصص؛ معیارهای دیگری از جمله تعهد، پاسخگویی، دسترسی سریع، پشتیبانی کامل، آموزش دقیق و قیمت متناسب نیز مطرح هستند که تجمیع این مولفه در یک موسسه؛ سبب می شود که دیگر هیچ رقیبی برای آن وجود نداشته باشد.
توان و تخصص مجتمع آموزشی طرح و دانش بر کسی پوشیده نیست و اغلب دانشجویان این رشته حداقل با نام این موسسه آشنایی دارند بنابراین توصیه ما این است که برای ارجاع پروژه پایان نامه تان؛ فقط با موسسات معتبر کار کنید.

انجام فصل دوم پایان نامه مهندسی کامپیوتر

درست است که فصل دوم پایان نامه مهندسی کامپیوتر؛ مهمترین بخش آن نیست اما به نوبه خود دارای اهمیت و حساسیت ویژه ای است. فصل دوم در اغلب پایان نامه ها شامل ادبیات موضوع، مبانی نظری، پیشینه تحقیق و معرفی الگو یا مدل (حسب مورد) است. این فصل جزو فصول زمان بر پایان نامه است و برای نوشتن آن باید فرصت کافی در اختیار داشته باشید. عمده چالشها در این فصل؛ جستجوی منابع غنی، معتبر و جدید پیرامون موضوع است که پس از تهیه این منابع ، در گام بعدی بایستی به درستی ترجمه شوند و با ادبیاتی کاملا علمی و آکادمیک و بصورت منسجم، فصل دوم به رشته تحریر درآید.
ضعف در هر یک از بخشهای فرایند نوشتن فصل دوم پایان نامه مهندسی کامپیوتر؛ اعم از درک ناقص موضوع، ناتوانی در سرچ منابع؛ ضعف در ترجمه دقیق و تخصصی مقالات، عدم تسلط به نگارش یک متن منسجم و یکچارچه و … سبب می شود فصل دوم پایان نامه شما (علی رغم تلاشهای زیادی که ممکن است متحمل شده باشید) قابل قبول نباشد. بعدها این نقصان در کل پایان نامه تسری پیدا می کند و باعث افت کیفیت کل پروژه خواهد شد. پس حتی اگر مصمم هستید که کل پروژه پایان نامه تان را شخصا خودتان انجام دهید؛ توصیه می کنیم در نگارش فصل دوم از مشاورین با تجربه کمک بگیرید.

هزینه انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر

تمام پروژه های مهندسی کامپیوتر برای دانشجویان عزیز این رشته که مایلند خودشان به تنهایی پروژه را پیش ببرند؛ ممکن است هزینه هایی را دربر داشته باشد که شامل سرچ منابع و خرید مقالات پولی، ترجمه مقالات، سفارش برنامه نویسی، آموزش، مشاوره و … است. این موارد اگر با ناآگاهی و کم تجربگی هزینه شود ممکن است برای دانشجو بسیار سنگین تمام شود. اقدام هوشمندانه این است که با تهیه یک پکیج کامل از یک مجموعه تخصصی که دربرگیرنده تمام موارد فوق است؛ هزینه ها و وقت دانشجو را به شدت کاهش میدهد. اگر انتخاب شما مجتمع طرح و دانش باشد؛ ما هرگز نمی گذاریم اعتماد بین مان از بین برود. جهت آشنایی بیشتر با هزینه انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر می توانید به صفحه مزبور مراجعه کنید.

برای شروع؛ چگونه اقدام کنید؟

اگر مایل هستید پروژه پایان نامه شما با کمک مجتمع طرح و دانش به سرانجام برسد؛ کافیست درخواست خودتان را از طریق فرم بالای همین صفحه؛ یا تماس با کارشناسان و یا ارسال پیام در واتس آپ و … مطرح کنید. کارشناسان این مجموعه پروژه را در مسیر صحیح و درست هدایت می کنند و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست خواهید یافت و مطمئن باشید کیفیتی مطلوب در کلاس جهانی، فقط در تخصص یک موسسه آموزشی معتبر است. هم اکنون با کارشناسان شیفت تماس بگیرید…

نظرات کاربرانی که از خدمات این مجموعه بهره مند شده اند:

آنچه تواسنته موسسه طرح و دانش را به عنوان یک شرکت پیشرو معرفی نماید تیم پشتیبانی حرفه ای و پاسخگویی سریع و هدفمند این تیم است. به نظرم می رسد که استراتژی های سریع مدیریت این مجموعه در کنار بهره گیری از پژوهشگران متخصص توانسته بسیار موفق عمل کند

مرتضی احمدی, دانشگاه آزاد تهران شمال

با تشکر از مجتمع طرح و دانش به خاطر پشتیبانی عالی و خدمات دهی بسیار عالی .

اسماعیل جابانی, دانشگاه علوم تحقیقات

کیفیت خدمات و پاسخگویی عالی بود ولی از مجموعه ای با این همه اعتبار و شهرت، انتظار داشتم تخفیف بیشتری بگیرم

معصومه چهره آزاد, دانشگاه علامه

از سرعت عمل تیم پشتیبانی بسیار متشکرم پروپوزالم به موقع آماده شد و از اینکه استرس وارد کردم عذرخواهی م یکنم

المیرا کاهه, دانشگاه یادگار امام

سلام

فصل اول و دوم پایان نامه رو خودم نوشتم برای ادامه کارم میخواستم مزاحم شما بشم

رقیه عابدینی, پیام نور اصفهان

البته من سال 97 از خدمات شما استفاده کرده بودم و خیلی راضی بودم. امیدوارم که این روند موفقیت تون همیشه تداوم داشته باشه وجود یک موسسه معتبر واقعا ضروری هست

آرش بقایی, دانشگاه تهران

بالاخره تونستم یک رساله با کمترین ایراد ارائه کنم . سرعت بسیار بالا ، امنیت عالی ، تعرفه های نسبتا مناسب با توجه به سایر موسسات ، پاسخگویی بسیار سریع که همه این ها فقط از دست مجتمع طرح و دانش برمیاد .  از شما کارکنان طرح و دانش صمیمانه تشکر می کنم

تهمینه اسماعیلی, دانشگاه امام خمینی قزوین

ممنون از اینکه زمان بندی تون دقیق و سریع بود. استرس زیادی داشتم از همکاریتون متشکرم انشاءالله برای ادامه کار مزاحمتون میشم

پدرام علی دوستی, دانشگاه یاسوج

خواستم اطلاع بدم که فصل سوم پایان نامه من تایید شد لطفا ادامه کار رو انجام بدین. با تشکر از زحمات

محمد هاشم زاده, دانشگاه آزاد زنجان

کار من توسط خانم دکتر پیوندی انجام شده بود. بینهایت با کیفیت و عالی بود و استادم خیلی راضی بود ممنون از لطفتون بی نظیر هستین

یاور حسن زاده, دانشگاه آزاد بابل

توی مقایسه ای که با حدودا 10 موسسه تاپ انجام دادم!  امکانات، پاسخگویی و کیفیت خدماتتون واقعا عالی هست بهتون تبریک میگم

سمیه حنفی, دانشگاه شاهرود

ممنونم واقعا خدمات خوبی ارایه میدید امیدوارم همیشه موفق باشید تشکر از سایت خوبتون، فقط بهتر بود خدمات چاپ و صحافی رو هم خودتون انجام می دادین

حسین برزان, دانشگاه تهران

من تعریف کار شما رو از چند نفر از دوستام شنیدم و تازه کارم رو به مجموعه شما سپردم امیدوارم که کار من رو هم مثل دوستام خوب انجام بدین

میترا کاشانی, دانشگاه پیام نور شیراز

من هزینه استاد پژوهشگر رو طبق فرموده واریز کردم لطفا بفرمایید که ادامه کار من رو شروع کنند. ممنون از پشتیبانی خوبتون
همیشه موفق باشید

کاظم احتمالی, دانشگاه آزاد اسلامشهر

از خدمات خوبتون تشکر می کنم عالی هستین

شهرام ک.م, دانشگاه علم و صنعت

تمام پژوهشگراتون درجه یک هستن هم از نظر اخلاق و هم از نظر تخصص واقعا ممنونم تشکر ویژه می کنم از آقای دکتر محمودخانی بابت آموزشهای بی نظیرشون

پیمان رجب خانی, دانشگاه آزاد همدان

سلام؛ تعریف شما رو از چند تا دوستام شنیدم بفرمایید که چطور می تونم پروژه م رو به شما محول کنم

ممنون میشم

فاطمه نجف زاده, دانشگاه خواجه نصیر

از اینکه شما رو انتخاب کردم خیلی راضی هستم. موسسه ای حرفه ای خیلی کم پیدا میشه

اسحاق بقالیان, دانشگاه صنعتی سهند

ممنون از زحمات شما؛ من با موفقیت از پایان نامه ام دفاع کردم انشاءالله برای مقاله هم مزاحمتون میشم

اکرم بیدار, دانشگاه صنعتی شاهرود

مجتمع طرح و دانش از همه نظر عالیه ، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت. پشتیبانی هم خیلی خوبه ، من برای پروژه ام از این شرکت سرویس گرفتم.

سعید پورگنج, محتویات موردنظر اینجا قرار می گیرد

حیف که دیر با این مجموعه آشنا شدم خیلی پشیمونم که کارمو به جای دیگه ای محول کردم

اسما پیرهادی, دانشگاه تهران

البته من فقط برای بخش نرم افزاری پایان نامه ام به شما زحمت دادم ولی از صداقت، پاسخ گویی و پشتیبانی صمیمی تون خیلی راضی هستم
کیفیت کار هم که عالی، گفتن نداره

صدیقه نظری, دانشگاه آزاد تهران مرکز

من طی این چهارماهی که دارم با طرح و دانش کار میکنم، حرفه ای بودن این تیم رو کاملاً احساس کردم. در تمامی لحظاتی که نیاز به کمک داشتم، تیم پشتیبانی همراه من بود طرح و دانش یک همراه مطمئن برای همه دانشجوهاست 🙂

احسان م.ز, دانشگاه اصفهان

به نظر من یکی از مهمترین ویژگیهای شما پشتیبانی خوب تون هست، شما بی نظیر هستین.

مهری تقی زاده, دانشگاه فردوسی مشهد

خواستم اطلاع بدم که با موفقیت دفاع کردم و ازتون تشکر می کنم خیلی زحمت کشیدید :-* البته برای تشکر حضوری مزاحم میشم

مهران محمدی, دانشگاه تهران جنوب

با معتبرترین موسسات همکار آشنا شوید:

انجام پایان نامه حقوق خصوصی
 موسسات متعددی هستند که ادعای مشاوره انجام پایان نامه حقوق خصوصی را دارند اما توصیه اول ما مجتمع دانشداران است که در این زمینه تجربه بسیار بالایی دارند.
هزینه انجام پایان نامه حسابداری
 برای انجام پایان نامه حسابداری گاهی اوقات ممکن است با قیمتهای بسیار گزاف مواجه شویم و گاهی هم با پیشنهادات بسیار ارزان! اما هر دوی این موارد تهدید محسوب می شود بلکه هزینه پروژه بایستی «مناسب» و منطقی باشد.
انجام پایان نامه مدیریت
برای انجام پایان نامه مدیریت در تمامی گرایشهای تخصصی این رشته؛ فقط می توان به چند موسسه معدود اعتماد کرد. پیشنهاد ما یکی از معتبرترین موسسات است که در این زمینه فعالیت مناسبی دارد.

استخدام کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر
 معرفی بهترین فرصتهای شغلی تمام وقت یا پاره وقت به فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی کامپیوتر در سایت کارتیک بصورت رایگان انجام می شود. با رصد بهترین فرصتهای موجود می توانید زمینه پیشرفت خودتان را فراهم کنید.
 انجام پایان نامه روانشناسی
رشته روانشناسی یکی از شاخه های تخصصی علوم انسانی است. برای سفارش پایان نامه در این رشته؛ بهتر است فقط به مراکز با تجربه و معتبر مراجعه کنید.
 ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی
مرکزی معتبر که بیش از بیست سال سابقه ارائه خدمات ترجمه دانشجویی و تخصصی را در کارنامه خود دارد قطعا میتواند سفارشات عزیزان را با کیفیتی مطلوب و هزینه ای مناسب بپذیرد. با این مرکز بیشتر آشنا شوید.